Onlayn kursları olan Study.com portal; 1000 amerikalı kollec tələbəsi arasında sorğu keçirib və məlum olub ki, onlar artıq öz işlərində güclü şəkildə süni intellektdən (Sİ) istifadə edirlər. Söhbət əlçatanlığına görə məşhur olan ChatGPT mətn çat-botundan gedir. Sorğunun nəticələrinə görə, tələbələrin təxminən 50%-i müntəzəm olaraq ona inşa yazmağı tapşırır, 48%-i isə ev tapşırıqlarında testlərdən keçmək üçün ondan istifadə edir. Digər 22% isə Sİ-nin köməyi olmadan məqalə planı hazırlamağı belə öz üzərinə götürməyəcəklərini etiraf edib.
Study.com-un tədqiqat metodologiyası mütəxəssislərdə suallar doğurdu, lakin tələbələrin dərslərində Sİ-dən kütləvi şəkildə istifadə etmələri artıq təəccüblü deyil. Çatbotlar qısa müddət ərzində qeyri-rəsmi də olsa təhsil prosesinin ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Əsas problem də buradadır: ABŞ-ın Pedaqoqlar Birliyində Sİ-yə qadağa qoymaq və ya bəlkə də təsdiqləmək məsələsində fikir ayrılığı yaranıb.
İlk baxışdan məntiqlidir ki, əgər Sİ şagird əvəzinə tapşırıqlar yerinə yetirirsə, sonuncunun intellektual qabiliyyətləri inkişaf etməyəcək, hətta pisləşməyə başlamayacaq. Digər tərəfdən, bəşəriyyət həyatının bütün sahələrini müxtəlif vəzifələrin icrasını asanlaşdıran texnologiyalarla zənginləşdirməyə doğru sürətlə irəliləyir. Bir vaxtlar məktəb hesablamalarında hətta kalkulyator belə qəbuledilməz köməkçi hesab olunurdu və kompüterlərdəki mətn redaktorlarını səhvlərlə yazıb onları daxili lüğətlərdən istifadə edərək düzəldə bildiklərinə görə danlayırdılar.
Sİ-nin qadağan edilməsi obyektiv səbəblərə görə işləməyəcək, xüsusən də tələbələr özləri Sİ-nin işinin nəticələrinin onların öz nəticələrindən fərqləndirmək üçün hər şeyi edirlər. Ancaq bu, çox müsbət haldır, çünki bu yolla onlar ümumiyyətlə Sİ texnologiyalarının inkişafına kömək edirlər. Buna görə də, bir sıra elm adamları qaçılmaz olanı qəbul etməyi və tələbələrə Sİ-dən istifadə edərək bacarıqlarını inkişaf etdirməyə imkan verəcək yeni tədris metodlarını inkişaf etdirməyi tövsiyə edirlər.